FANDOM

Nie pochodziłem z pokolenia, które ekscytuje się nowymi grami i regularnie je kupuje czy też pobiera. W ogóle w nie nie grałem, wolałem spędzać czas ucząc się. Jednak zauważyłem, że dużo dzieciaków ma na telefonie aplikację Ruler, która...wywierała na mnie jakiś hipnotyczny efekt. Moja siostra Suzan także ją pobrała. Zapytałem o co chodzi w tej grze.

-Musisz dwa razy zakręcić ruletką. Jeżeli kulka pojawi się na czarnym polu przeżywasz i dostajesz darmowe trofea, które zapisujesz w galerii. Gdy zaś trafi na czerwone umierasz i aplikacja zostaje automatycznie zamknięta. Jest całkowicie darmowa to hit!

-Kto ją stworzył?

-Mhm, tego dokładnie nie wiadomo. Pojawiła się tak nagle.

To było dziwne. Gra, która pojawiła się ni stąd ni zowąd, która wywierała na mnie dziwny efekt i która miała bardzo dziwną fabułę? Coś tu nie grało. Postanowiłem poszperać na jej temat w internecie. Nic nie znalazłem. Tylko jej opisy. Postanowiłem więc się spotkać z moim kumplem Bobem informatycznym geniuszem, który powiedział mi co nieco o tej aplikacji.

-Moja siostra również ją pobrała. gdy wyszła na plac zabaw poszperałem w jej ustawieniach, jednak nic wyjątkowego nie znalazłem oprócz ostrości obrazu i wyłączenia jej. Jednak w lewym dolnym rogu drobnym druczkiem niezauważalnym gołym okiem było napisane: SLEEP. Zauważyłem ten napis, ponieważ na początku myślałem, że to okruszek, a ponieważ nie chciał zejść podłożyłem telefon pod lupę i wszystko było jasne.

-I co się stało po przyciśnięciu?

-Nie wiem, tego nie sprawdzałem, bo Lily już wróciła.

-Rozumiem.

Gdy moja siostra poszła spać podwinąłem jej telefon i u siebie w pokoju sprawdziłem czy jest ten napis. I rzeczywiście był. Nadusiłem go, wtedy telefon przestał działać. Po 3 sekundach na ekranie wyświetlił się napis: ruletka dziś oświeci cię! Po czym zadzwonił telefon stacjonarny. Moja mama odebrała. Jednak usłyszała tylko szum. Po chwili Suzan zaczęła się drzeć w niebo głosy. Wszyscy wbiegliśmy do pokoju. Ja tata i mama. Jednak mojej siostry już nie było. Na jej łóżku leżał tylko włączony telefon z napisem: Ojej, ruletka nie dla ciebie!!! Po tygodniach poszukiwań policja odpuściła. Suzan zaginęła na zawsze. to samo działo się z dzieciakami, które pobrały aplikację. Co ta gierka w sobie kryła? Do dzisiaj nie ustalono. TAK, RULETKA NIE DLA CIEBIE!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki