FANDOM

Rytuał ten rzekomo ma przywołać duszę małego chłopca, który da ci powodzenie w życiu. Jednak rytuał ma swoją cenę - po śmierci twoja dusza trafi do piekła.

Aby wykonać rytuał potrzebujesz:

- jakiegokolwiek dużego zbiornika wodnego (np. jezioro, rzeka, staw, morze)

- kartki papieru, ołówka, słoika

- co najmniej jednej osoby do pomocy

Ty i inne osoby musicie usiąść na brzegu zbiornika wodnego. Na kartce piszecie kolejno swoje imiona. Teraz każdy z was obcina sobie mały pukiel włosów i kaleczy się w palec. Krew ze skaleczonego palca przyciskacie do kartki obok waszych imion. Teraz napełniacie słoik wodąkoniecznie ze zbiornika wodnego i wrzucacie tam włosy, następnie kładziecie słoik na kartce. Teraz szybko przykładacie dłonie do słoika i wypowiadacie słowa "Jeśli tu jesteś, twoje imię to Demon, więc odejdź. Jeśli jesteś w słoiku, ofiarujemy siebie. Nasza krew niech będzie dowodem. Trach, Bach, Eins, Zwei, Drei!" Po wypowiedzeniu tych słów wyciągacie ręce ze słoika. Jedno z was niech weźmie słoik oburącz i stanie w wodzie do kostek, a druga niech zasłoni jej oczy i zamknie swoje. Wtedy wylewacie całą wodę ze słoika i biegniecie jak najszybciej do jakiegoś bezpiecznego miejsca lub jakiegokolwiek budynku, np. dom, sklep.

Krew musi być wasza, imiona i włosy tak samo.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki