FANDOM

Witaj, chciałbym zagrać z tobą w pewną grę. Jest ona dosyć łatwa, jednak to tylko i wyłącznie od ciebie zależy, czy ją wygrasz. Po prostu... musisz zdecydować, czy chcesz to czytać. Brzmi banalnie? Pewnie tak, ale od tego zależy, czy wygrasz. Przegrana oznacza straszną tragedię, nie mogę jednak dokładnie powiedzieć, co się stanie, ale to może być gorsze od twoich najstraszniejszych wizji lub koszmarów. Gotowy? Zaczynamy.

Siedzisz w swoim domu, zapewne zastanawiasz się, kto to napisał. Cóż, ja sam był jednym z tych, którzy byli "testowani" przez grę. Teraz muszę to przekazać dalej. Czytasz może dalej? Znakomicie, nie cofaj się ani nie wyłączaj przeglądarki, bo stanie się coś przerażającego. Czy możesz poczuć powietrze wokół ciebie? Wdychaj je głęboko, twój mózg musi być natleniony. Czytaj to dalej, nie zastanawiaj się. Czy czujesz czyjąś obecność w pokoju? Jeśli nie, to możesz się uznać za jednego z wielu szczęściarzy. Jeśli tak, jedyne co ci pozostało to czytać dalej próbując jednocześnie udawać, że nie wiesz, że to COŚ jest tak blisko ciebie.

O, jednak czytasz dalej? Nie spodziewałem się tego po tobie. Większość zaczyna się bać albo uznaje to za żart i zamyka przeglądarkę. Teraz nie ma odwrotu. Czytaj lub będziesz w poważnych tarapatach. Zamknij oczy. Wyobraź sobie siebie dryfującego w kosmosie. Spróbuj poczuć chłód wobec twego ciała. Jeśli ci się nie uda zrobić tego drugiego, nic nie szkodzi, nie każdemu przychodzi to łatwo. Teraz otwórz oczy. Boisz się? Nie ma czego. Rozejrzyj się po pokoju. Nic w nim nie ma, prawda? Czemu więc się denerwujesz? TO wyczuwa twój strach i napawa się nim. Zrelaksuj się przyjacielu, niedługo koniec.

Ostatni test. Wyobraź sobie, że możesz zrobić to, co zawsze chciałeś zrobić. Czy nie rozpiera cię teraz uczucie spełnienia? Jednak uważaj, bo twoja chciwość może cię pogrążyć. Teraz musisz to dokończyć, doczytaj to do końca. Pewnie czujesz, że coś nie gra, chcesz wyłączyć to natychmiast. Nie rób tego, już prawie jesteś na końcu. Weź kawałek papieru i napisz na nim swoje imię. Gdy to zrobisz podrzyj ją w taki sposób, aby na każdym kawałku była jakaś litera. Ułóż z nich jakieś słowo, może być kompletnie bez sensu, zrób to. Już? Świetnie, teraz już możesz to skończyć. Wygrałeś naszą grę, gratulację. Możesz czuć się dumny, jesteś kimś wyjątkowym.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki