FANDOM

- Czego tu szukacie? – wrzasnęła kotka i zeskoczyła z okna na ziemię – Mówiłam wam, że macie się wynosić! – krzyknęła podchodząc do grupki naszych bohaterów – Nie chcę widzieć na oczy takich ścierw, jak wy!

- Nowa? – wybełkotał zdziwiony Serek – WTF? Co ci jest?

- To nie jest prawdziwa Nowa – powiedziała Vellox.

- Ja jestem tutaj… - wyszeptała Nowa schowana wciąż za przyjaciółką.

Wkurzona kotka spojrzała wściekłym wzrokiem na przerażoną kicię i podeszła do niej pewnym krokiem. Stanęła naprzeciw niej i zasyczała.

- Kim ty, do cholery, jesteś? – spytała.

Nowa jęknęła i wcisnęła się między DJ a Toucha. Zamknęła oczy i wtuliła w różowiutki miękki kocyk.

- Ja… ten… no… - zaczęła – Ja tutaj… i oni… i lustro… weneckie…

- Zamknij się już! – rozkazała druga Nowa.

- Hey! – krzyknął Eyeless – Nie mów tak do niej!

Kotka spojrzała na niego spode łba i skoczyła wysoko do góry. Złapała Jacka za kawałek koszulki i zmusiła, by ten schylił się do jej poziomu. Spojrzała głęboko w oczy kanibala i zasyczała.

- Czy ty wiesz z kim rozmawiasz? – warknęła.

- Ja… - zaczał przerażony Eyeless – Ja tylko… Przepraszam, ale myślę, że nie powinnaś była tak do niej mówić i…

- Ja? – zaśmiała się kotka – Ja mam się słuchać ciebie? Chyba sobie ze mnie kpisz, Cebulaku!

- Ey – przerwała Salai – Może i jesteś super-mega-straszną kicią, ale to nie znaczy, że masz tak nas traktować!

Kotka puściła Eyelessa, który odskoczył od niej jak poparzony. Usiadła na ziemi i machnęła ogonem. Zamknęła oczy i sapnęła głośno.

- Wy chyba naprawdę nie wiecie kim jestem – warknęła i otworzyła oczy – Jestem Staroroczna, główny szef naszego cudownego miasta i największy boss w HappyTown.

- Czekaj, co? – spytał zdziwiony Touch.

- Staroroczna? – spytała DJ.

- HappyTown – wymamrotała Strange.

- To miasto mi wcale nie wygląda na happy – mruknął Bow, który chwilę później leżał przygnieciony na ziemi.

- Widzę, że jesteście tu nowi – powiedziała z ignorancją w głosie Staroroczna, która właśnie wbiła pazurki w plecy Bowsera – A my tutaj nie tolerujemy nowych.

- Spokojnie – zaczęła powoli DJ – My zaraz będziemy stąd spadać. My tylko na chwilę…

- Pogięło was? – wrzasnęła ucieszona Natalia z telefonem w ręku – To będzie świetny dokument!

W jednej chwili wszyscy leżeli przygnieceni do ziemi przez ogromnych rozmiarów smoczy ogon. Czyżby to był Serek?

- Tata! – wrzasnęła Hajs, machając rękoma.

- Co? – spytał Serek z paniką w głosie – To nie ja!

- Przecież doskonale znamy ten twój cholerny ogon! – ryknęła Vellox.

- Ja nie mieć na imię Ser – usłyszeli gruby głos, dochodzący znad ich głów – Ja być Jogurt. Wielki Smok Harmonii.

***

- No pięknie – mruknęła Salai.

Cela, w której byli zamknięci, była zdecydowanie za mała. Grupka przyjaciół ledwo mogła oddychać, a co dopiero starać się uciec. Jednak tak mała przestrzeń nie przeszkadzała DJ w graniu na niewielkiej harmonijce. Natalia w tym czasie przeglądała foteczki na telefonie i po raz setny oglądała ten sam filmik, który nagrała, gdy Serek się topił. Strange patrzyła w sufit, Touch starał się przepiłować kraty, a Serek starał się pocałować Vellox. Reszta starała się jakoś przeżyć miażdżącą bliskość, którą powodowała wielkość celi.

- Wielki Smok Harmonii… też mi coś – mruknął z niezadowoleniem Serek.

- Co to jest w ogóle za miejsce? – spytał zdenerwowany Bowser – Wiedziałem, że coś jest nie tak.

Przez kilka minut w celi zalegała cisza. Po chwili jednak, można było usłyszeć echo ludzkich kroków. Wszyscy z wyczekiwaniem spojrzeli w kierunku schodów, na których pojawił się wysoki żołnierz. Otworzył drzwi od celi i ruchem dłoni rozkazał wszystkim wyjść. Teraz człapali do ogromnej sali, na której miała się odbyć ich sprawa sądowa.

Stojąc przed ławą sędzi, w której zasiadała jedynie wkurzona kotka, myśleli wciąż o chłodnym Creepysea. Staroroczna przyglądała się wszystkim z wyższością. Po chwili jednak chrząknęła i rozkazała się wszystkim zamknąć.

- Pani sędzio - zaczęła Salai – My nie chcemy…

- Winni! – ryknęła Staroroczna i uderzyła ciężkim młotem w stół – Dziękuję za przybycie. A teraz spadać!

- Co? – wrzasnęła Ins.

- A wyrok? – spytał Dizz.

- Dizzy! – wrzasnęli wszyscy ze złością.

- No co? – spytał zdziwiony – Jak jesteśmy winni, to chyba musimy być ukarani, prawda?

Wszyscy jak na zawołanie zrobili facepalma. Po chwili zdezorientowany Dizz jęknął i głośno sapnął, również uderzając dłonią w czoło.

- No tak! – krzyknął – Ale ze mnie idiota.

- Cisza! – warknęła Staroroczna – Kara musi być.

- Ale my nic nie zrobiliśmy – zaczęła Strange.

- A zresztą… - zaczął Bowser – Nie zwołaliście nawet świadków!

- Za co mamy być ukarani? – krzyknęła Salai.

- Nie wasz interes – ryknęła Saroroczna i spojrzała z wściekłością na grupkę kumpli – Za karę będziecie przez dwa tygodnie brali udział w pracach fizycznych na rzecz miasteczka HappyTown.

- Phi! – mruknęła Natalia – Tylko dwa tygodnie? Ludzie, to zejdzie nam jak całkiem niezły urlop!

- Nie byłabym tego taka pewna – mruknęła Stara z uśmiechem – A teraz zjeżdżać mi stąd. Macie udać się do domu w zachodniej części miasta. Tam spotkacie kogoś, kto pokaże wam, co macie robić.

Wszyscy z opuszczonymi głowami zaczęli udawać się w stronę drzwi. Tylko jeden Bowser został na środku sali i patrzył z wyczekiwaniem na Staroroczną. Ta spojrzała na niego ze wściekłością i warknęła.

- Czego?

- A bo ja mam takie pytanko – zaczął Bow z uśmieszkiem.

- Czego? – powtórzyła Stara.

- No bo jeśli ty jesteś Staroroczna i przypominasz Noworoczną, a ten wielki smok to Jogurt, a przypomina Serka…

- Streszczaj się.

- No to jak ja się tu nazywam? – spytał obojętnie podnosząc palec wskazujący do góry.

- Pani… – zaczął niski chłopak, który przed chwilą wszedł do sali – nazywam się Bowjogurt, będę na każde pani zlecenie.

Bowser przez chwilę się przyglądał nowemu przybyszowi z otwartymi ustami. Gość wyglądał jak jego sobowtór. Po krótkiej chwili Bowser opuścił palec i zamknął usta.

- Nie mam już więcej pytań – powiedział.

CDN.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki