FANDOM

Kraina Bogów to nazwa ogólna. Pełna nazwa brzmi: Kraina Wesołych Bananów. Dlaczego bananów? Tego nie wie nikt. Są jednak podejrzenia, że miejsce to zostało stworzone przez Bananowegohajsa dla innych bogów. Kraina znajduje się wysoko nad CreepyTown (jednak nadal należy do części miasta), a dostać się do niej tylko jako bóg. Jeżeli nie jesteś bogiem, możesz przejść przez portal, o ile nie rozerwie ci to mózgu .__. Ewentualnie czekaj, aż Strange wymyśli jakiś nowy proszek, który ci pomoże...

HISTORIA, CZYLI CO I JAK: Edytuj

Gdy Bananowyhajs trafił do CreepyTown, już pierwszego dnia zaczęła okradać ludzi. Z czasem znudziło jej się, że nie ma nikogo, kto byłby bogiem i mógłby z nią współpracować. Po pewnym czasie zaczęła lubić mieszkańców miasteczka i przyzwyczaiła się do szaleństw z kumplami. Kiedy jeden z nich zamierzał odejść, Bananowa nie mogła wytrzymać smutku jej przyjaciół. Wszystko doprawiły wcześniejsze kłótnie rodzinne, których była świadkiem. W bólu i rozpaczy postanowiła odejść do miejsca, gdzie byłaby szczęśliwa i wolna od smutku (prawdopodobnie dlatego jest to Kraina Wesołych Bananów). Po długiej przemowie i podziękowaniach dla przyjaciół i rodziny, wzleciała w górę do swojego świata. Jednak nadal mogła rozmawiać z mieszkańcami CreepyTown, a do miasta wracała, gdy tylko jej się zachciało.

CO SIĘ TAM DZIEJE? Edytuj

Nic. Kompletne nic. Jest to miejsce ciszy i spokoju.

W Krainie Bogów można znaleźć las, w którym jest mnóstwo zielonych drzew. Nieopodal niego znajduje się Boży Wodospad. Tam bogowie medytują lub wyżalają się kamiennym posążkom, które przedstawiają modlące się anioły.

Dla urozmaicenia wypoczynku stworzono tam plażę i SPA Bogów. Gdzieś tam można znaleźć niewielki ogródek pełen kolorowych kwiatów, drzewek, krzaczków, oczek wodnych, żółwi i kto wie co jeszcze…

Kraina Bogów stała się stałym miejscem zamieszkania Bananowej. Za sprawą swoich boskich mocy zbudowała sobie dom, w którym są wszystkie przedmioty potrzebne do życia, w tym komputer i Internety.

CIEKAWOSTKI: Edytuj

·         Jest tam wifi.

·         Nie jest potwierdzone, że ktoś (oprócz Bananowej) tam mieszka.

·         Nie potwierdzono istnienia innych stworzeń, prócz żółwi i bogów.

·         Krążą pogłoski, że nawet sam Szatan odwiedza SPA Bogów.

·         Plaża w Krainie Bogów jest najczystszą plażą ever.

·         SPA Bogów to najlepsze SPA na świecie.

·         Kraina posiada wiele sekretów. Podobno wędrując przez las można spotkać wiele tajemniczych, niebezpiecznych i baaardzo słodkich przedmiotów (ewentualnie zwierzów .-.)

·         Istnieje ukryte przejście, które łączy Podziemia (czyt. firmę Hajs i spółka) z Krainą Bogów.

·         W swoim domku Hajs ukrywa skrzynię pełną skarbów (tia… wszyscy myślą, że to skarby, a to tylko tęczowe cukiereczki)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki