FANDOM

Forteca Strachu Edytuj

Forteca ta znajduje się gdzieś na północy CreepyTown, nikt jednak nie ustalił jej dokładnego położenia, z prostego powodu, nikt nie zbliżał się do niej zanadto... Legendy głoszą, że w owej fortecy straszy. Nie mieszkają tam zwykłe, dość bezradne duchy o jakich słyszy się w bajkach. Forteca Strachu jest przyczółkiem dla samotnych demonów, naprawdę groźnych stworzeń i wspomnianych duchów także, lecz o wiele niebezpieczniejszych, niż te w strasznych opowieściach.

Właściwie ten stary, mocno zniszczony budynek jest zbudowany cały z drewna, gdyby nie liczyć drobnych, metalowych elementów. Forteca wygląda niczym dom wyjęty żywcem z horrorów. Podniszczone, skrzypiące deski. Ledwo utrzymujące się na swojej pozycji sklepienie. Stare, drewniane kolumny podtrzymujące coraz to wyżej umieszczone poziomy budowli. Postarzałe schody z wyrwanymi stopniami. Lecz najbardziej ujmującą rzeczą w tej budowli jest przeszywająca ją na wskroś cisza. Spokój, jakiego próżno szukać w innych miejscach na ziemi. Ale czuć tam też ciągłą obawę, o swe życie. Nie jeden może tam paść trupem chytrych i sprytnych stworów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki