FANDOM

Cmentarz technologi - złomowisko w CreepyTown i obecne miejsce zamieszkania Przemka0980.

Historia Edytuj

Złomowisko w CreepyTown jak wszystko w tym mieście, nie jest zwyczajne. W tym miejscu przez cały XX wiek trafiały najróżniejsze pojazdy wojskowe świata. Można tam spotkać czołgi jak ale i najróżnijesze helikoptery, samoloty i statki. Początkowo wielu mieszkańców zapuszczało się w ten rejon, by zarobić na skupie złomu lub po prostu mieć czołg. Jednak sytuacja sie zmieniła, gdy pojazdy zostały opętane przez duchy, które robiły to co mają w zwyczaju- przeganiali ludzi. Z czasem złomowisko dopisano do (bądź co bądź długiej) listy nawiedzonych miejsc w CreepyTown i ludzie przestali się nim interesować.

Tak było do czasu aż do CreepyTown zawitał Przemek0980, który wykrył sporą aktywność duchów na złomowisku. Gdy przybył na miejsce, został zaatakowany przez sporą grupę duchów i nawiedzonych pojazdów. O ile walka z tymi pierwszymi nie była problemem, o tyle z uwagi na swoją chorobę lokomocyjną, nie za bardzo szła mu walka z pojazdami. Było tak źle, że musiał się wycofać poza teren złomowiska. W lesie niedaleko nawiedzonego miejsca spotkał Smąriusza, małego duszka który został wyrzucony ze złomowiska. Powód był prosty: był prawdopodobnie najsłabszym istniejącym duchem. Przemek miał zdolność wzmacniania sił dusz  (a co za tym idzie równierz duchów) więc zaproponowal Smąriuszowi układ- jeśli zgodzi sie zostać jego towarzyszem, otrzyma moc potrzebną mu do zemsty. Duch przystał na układ.

Drugi atak na złomowisko nie wyglądał już tak jak poprzedni. Obdarowany ogromną (jak na swoje standardy) mocą, Smąriusz nie tylko pokonał wszystkie duchy, ale równierz je pożerał, dzięki czemu wzmacniał swoją moc. Przemka nie zbyt to obchodziło- złomowisko zostało oczyszczone a on zyskał mieszkanie i towarzysza.

Informacje Edytuj

Cmentarz technologi (jak nazwał to miejsce Przemek) położony jest 3 kilometry od prawdopodobnej lokalizacji Fortecy Strachu i 300 metrów od granicy miasta. W tym rejonie rzadko można znaleźć ludzi (albo duchy/demony/elfy/człowiekowęże).

W tym miejscu znajdują sie praktycznie wszystkie pojazdy wojskowe XX wieku. Czołgi (np. Abramsy, T-34, 4TP), samoloty (np. PZL "Łoś", MiG-4), helikoptery (Ka-25, PZL W-3, Mi 24) czy statki (fregaty, okręty podwodne, pancerniki) które służą Przemkowi tylko jako miejsce zamieszkania.

W razie potrzeby, Smąriusz jest w stanie opętać trzy pojazdy naraz, więc próba włamania nie jest dobrym pomysłem.

Ciekawostki Edytuj

  • Nie wiadomo skąd się tam wzieły te wszystkie pojazdy
  • To trochę ironiczne, że Przemek0980 (którego największą

słabością jest choroba lokomocyjna) wybrał sobie miejsce pełne pojazdów jako kryjówkę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki